
На головну
Доставка та оплата
Зробити замовлення Ви можете цілодобово. Опрацьовується воно протягом доби
(не враховуючи вихідні та святкові дні), після чого менеджер обов’язково зв’яжеться з Вами для уточнення
наявності замовленого товару, адреси складу транспортної компанії і термінів доставки.
Відправлення замовлень
з понеділка по п’ятницю з 9.00 до
16.00
Доставка
Доставка товарів по Україні здійснюється:
Будь-якою кур’єрською службою, яка здійснює доставку у Ваш регіон. В
кожному конкретному випадку, вартість доставки прораховується індивідуально і залежить від
віддаленості адреси від виробництва чи складу.
За допомогою доставки «Нова Пошта», Ви можете отримати товар у відділенні, в будь-якому місті України. Адресна доставка кур’єром Нова Пошта, здійснюється до під’їзду/воріт одержувача.
За фактом відправки замовлення, Ви будете повідомлені SMS-повідомленням із зазначенням номера ТТН (можете легко відстежити статус посилки)
* По всіх замовленнях, які відправляються даними перевізником, необхідна передоплата.
Транспортом нашої компанії, після уточнень деталей та маршруту.
«Самовивозом» з нашого виробництва чи складу (див. контакти).
Товар, який є в наявності на складі, доставляється протягом одного-трьох
днів. У випадку замовного товару, він буде доставлений в терміни, які обумовлені з менеджером.

Оплата
Готівковий розрахунок
- Накладений платіж – у відділенні транспортної компанії, яка здійснює доставку товару.
- Будь-який банк України згідно рахунку-фактури.
- Кур’єру, під час доставки (отримавши рахунок-фактура та видаткову накладну).
Безготівковий розрахунок
В особистому кабінеті – через систему «Приват24»
Безготівковий розрахунок з ПДВ
Згідно рахунку-фактури, який підготовлено відповідно до наданих покупцем реквізит
Увага!
- Замовляючи доставку товару кур’єрською службою (Нова Пошта) – при отриманні обов’язково перевіряйте наявність всього товару згідно з Вашим замовлення, а також його зовнішній вигляд (цілісність заводської упаковки, фасадів і скляних елементів на: сколи, тріщини, подряпини…). Всі замовлення перевіряються нашими співробітниками, і співробітниками «Нова Пошта», при відправленні. Також всі відправлення страхуються, і перевізник несе повну відповідальність за доставку посилки до Вас неушкодженою. У разі пошкодження товару, або неповної комплектації – необхідно скласти акт (претензію) в присутності співробітника компанії перевізника. Обов’язково повідомте нам про те, що трапилося на будь-який номер з розділу контакти. Якщо дефекти або неповна комплектація, були помічені пізніше, перевізник в компенсації може відмовити.
- Товар на відділенні транспортної компанії зберігається протягом 5 днів, після чого автоматично повертається відправнику.
- Замовляючи доставку товару нашим транспортом або «самовивозом» – при отриманні обов’язково перевіряйте наявність всього товару згідно бланка замовлення, а також його зовнішній вигляд (цілісність заводської упаковки, фасадів і скляних елементів на: сколи, тріщини, подряпини…). У випадку пошкодження товару, або неповної комплектації – необхідно обов’язково повідомити кур’єру і зв’язатися з нами за допомогою одного з номерів із розділу контакти.
Ми, зі свого боку, зробимо все для максимально оперативного та
зручного виконання замовлення!