Повернення товару належної якості
Повернення можна здійснити відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» у період 14 днів, не враховуючи дня покупки.
Повернення товару можна здійснити за умов:
- товар не експлуатувався;
- збережено товарний вигляд виробу;
- збережені всі оригінальні бірки, пломби, етикетки, ярлики тощо;
- цілісність комплектації товару та упаковки не порушено;
- збережено гарантійний талон (при наявності гарантії на товар) і документ, що підтверджує оплату;
- виріб не включено до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
Порядок повернення товару:
- Перевірте готовність товару до повернення, відповідно до умов наведених вище.
- Відправте скан-копію чи фото заповненої та підписаної заяви, а також документ, що підтверджує оплату на електронну пошту [email protected] чи у формі служби підтримки .
- Впродовж 3-х робочих днів, з моменту отримання заяви на повернення, з Вами зв’яжеться менеджер інтернет-магазину для узгодження деталей повернення.
- Відправте ваш товар та оригінал заяви на повернення за узгодженою з менеджером адресою.
- Після отримання та перевірки товару, на відповідність вимогам до повернення, впродовж 10-ти днів будуть повернуті грошові кошти за товар.
Повернення товару неналежної якості
Повернення можна здійснити відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» , протягом гарантійного терміну на товар.
Повернення товару можна здійснити за умов:
- товар неналежної якості;
- наявність підтвердження істотності дефекту виробу від виробника;
- збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплектації товару не порушена;
- досі дійсний період гарантійного обслуговування.
Порядок повернення товару:
- Зверніть увагу!Перевірте готовність товару до повернення, відповідно до умов наведених вище.
- Відправте скан-копію чи фото заповненої та підписаної заяви, а також документ, що підтверджує оплату на електронну пошту [email protected] чи у формі служби підтримки .
- Впродовж 3-х робочих днів, з моменту отримання заяви на повернення, з Вами зв’яжеться менеджер інтернет-магазину для узгодження деталей повернення.
- Відправте ваш товар та оригінал заяви на повернення за узгодженою з менеджером адресою.
- Після отримання та перевірки товару, на відповідність вимогам до повернення, впродовж 10-ти днів будуть повернуті грошові кошти за товар.
Клієнту може бути відмовлено у поверненні товару, якщо не дотримано умов повернення встановлених Законом України «Про захист прав споживачів ».
Споживачу буде компенсована тільки вартість самого товару належної/неналежної якості, вартість доставки не повертається.
Грошові кошти будуть повернуті тим способом та у тій валюті розрахунку за товар (якщо інше не передбачено банком-емітентом вашої банківської платіжної карти), яким його було придбано.
Якщо у Вас виникли додаткові запитання, зв’яжіться з нами .